• Офіс в Києві

    БЦ Очаківський вулиця Очаківська, 5/6, Київ, Україна +38 (095) 33-03-614

  • Офіс в Бухаресті

    Bulevardul Corneliu Coposu 6-8, București 030167, Румунія +40 (31) 22-96-274

Пн-Пт: 09:00 - 19:00 Сб: 10:00 - 15:00

info@gromadyanstvo.com.ua
Імміграція до Румунії з України

Імміграція до Румунії з України: все про переїзд

Імміграція до Румунії — це можливість жити, працювати, будувати бізнес, навчатися, отримувати лікування й соціальну підтримку європейської держави, а також подорожувати до 170 країн без візи. Процес переїзду в загальному вигляді включає отримання візи категорії D, оформлення посвідок на тимчасове та постійне проживання й отримання громадянства в перспективі.

Імміграція для іноземців доступна на різних підставах (наприклад, навчання, робота, бізнес, возз’єднання сім’ї), проте кожна з них потребує довгого шляху до європейського паспорта.

Румунія пропонує видачу громадянства жителям третіх країн, зокрема України, за пришвидшеною програмою. Щоб дізнатися всі деталі щодо можливостей переїзду з оформленням паспорта в строк від року, звертайтеся за консультацією до імміграційних спеціалістів компанії Gromadyanstvo.

Плюси та мінуси переїзду в Румунію

Серед переваг імміграції до Румунії:

  • вільне відвідування 170 країн без оформлення візи;
  • невисока вартість життя (у Румунії 2-е місце в ЄС серед держав із найнижчими цінами);
  • можливість легального працевлаштування на території Європейського Союзу;
  • низька вартість медичних послуг (за єдиним страхуванням вони надаються безоплатно);
  • державна підтримка для підприємців-початківців;
  • невисокі податки (ставка податку на прибуток становить 16 %, для мікропідприємств — 3 % від доходу, для компаній з оборотом менш як 60 000 EUR — 1 %);
  • помірні ціни на нерухомість (у Румунії 2-е місце серед країн ЄС з найдоступнішим житлом).

До недоліків переїзду можна віднести складність працевлаштування для іноземців до отримання ними статусу. Румунські роботодавці зобов’язані першочергово наймати громадян своєї країни та інших держав-членів ЄС та ЄЕЗ (Європейської економічної зони). Дозвіл на працевлаштування іноземцям надається переважно у разі доведення цінності майбутнього працівника й відсутності альтернатив або особам, що перебувають під захистом держави.

Щоб одразу мати гарантію працевлаштування, можна перед імміграцією заздалегідь отримати громадянство Румунії. Доступні способи легалізації перебування в країні за спрощеною програмою без потреби знання мови та великих витрат варто дізнатися у спеціалістів із міжнародного права компанії Gromadyanstvo.

Підстави для імміграції до Румунії

Уряд заохочує імміграцію, надаючи підтримку та сприяючи інтеграції іноземців у суспільство, адже в останні роки Румунія входить до рейтингу топ-20 держав у світі з найбільшою кількістю громадян, що переїхали до інших країн. Більш як 4 мільйони румунів-емігрантів проживають за кордоном, тому існує тенденція до нестачі спеціалістів всередині країни, що дозволяє уряду та місцевим роботодавцям активніше залучати прибулих іноземців.

Для осіб, що планують переїзд до Румунії, доступні різні підстави, наприклад робота, навчання, створення бізнесу, програми возз’єднання сім’ї та репатріації. Кожен зі способів імміграції (окрім останнього) потребує оформлення візи типу D, потім — посвідок на тимчасове/постійне проживання та громадянства у перспективі. Варто враховувати, що придбання нерухомості не є прямою підставою для отримання статусу, проте стане перевагою для його набуття.

Шлях до отримання європейського паспорта через натуралізацію займає мінімум 5 років. Найшвидшим способом легалізації перебування в Румунії є репатріація. Участь у спрощеній програмі імміграції надає можливість отримати громадянство в найкоротший термін (від 12 місяців) і з найменшими фінансовими витратами. Щоби дізнатися актуальні умови для оформлення паспорта в такий спосіб, варто звернутися за допомогою до спеціалістів компанії Gromadyanstvo.
Оформіть статус
громадянина ЄС під
юридичним супроводом
компанії Gromadyanstvo
Заповніть заявку та отримайте
безкоштовну консультацію по
програмах імміграції вже зараз

Репатріація

Згідно з законом «Про громадянство», особа, що є нащадком румунських громадян до 3-го коліна, може взяти участь у програмі репатріації для імміграції. В іноземця (за умови підтвердження зв’язку з країною) є право отримати європейський паспорт без довгого проходження всіх етапів переїзду, як-от оформлення посвідки на проживання або складання мовного іспиту. Серед документів, які знадобляться для оформлення статусу шляхом репатріації:

  • заява на отримання громадянства Румунії;
  • 2 кольорові фотографії розміром 3,5 см х 4,5 см;
  • посвідчення особи, видане іноземними органами (в оригіналі та завіреній копії);
  • довідка про несудимість, апостильована відповідно до законодавства;
  • акти цивільного стану (свідоцтва про народження, шлюб чи розлучення тощо);
  • дані про дітей віком до 14 років, згода батьків на набуття громадянства неповнолітніми (за потреби).

Список необхідних документів відрізняється залежно від підстави для легалізації перебування та індивідуального випадку. За необхідності Комісія, яка розглядає звернення, може вимагати надання додаткової інформації. Заявник повинен пред’явити як оригінали, так і копії даних. Документи потрібно перекласти на румунську мову й апостилювати.

Основні етапи імміграції шляхом репатріації виглядають наступним чином:

Крок 1
Підготовка досьє.
Документи, зокрема ті, які підтверджують спорідненість з Румунією, повинні бути перекладені на румунську мову й нотаріально завірені (окрім даних, запитаних в архівах країни). Також претендент надає актуальну контактну інформацію для зв'язку та отримання рішення.
Крок 2
Подання запиту.
Заявка подається особисто чи через довірену особу до консульської установи Румунії на території країни перебування. Запит супроводжується документами, які підтверджують румунське походження й відповідність умовам закону «Про громадянство».
Крок 3
Вихід наказу.
Після розгляду досьє справі заявника присвоюється унікальний номер — Dosar, за яким можна відстежувати статус обробки на офіційному сайті Національного управління з питань громадянства. У разі позитивного рішення видається наказ про надання громадянства Румунії.
Крок 4
Складання присяги.
Не пізніше ніж за 6 місяців після отримання позитивного рішення претендент проходить церемонію. Під час присяги треба зачитати тексту румунською. Наприкінці церемонії Національне управління видає сертифікат про громадянство. Якщо особа планує надалі проживати за кордоном, присяга складається в дипломатичному представництві Румунії, при переїзді — в Бухаресті у Національному органі з питань громадянства.
Крок 5
Оформлення паспорта.
Сертифікат про громадянство є підставою для запиту румунського посвідчення та інших внутрішніх документів. Паспорт можна оформити в Громадській паспортній службі за місцем проживання, попередньо призначивши візит онлайн. Вартість збору становить близько 12–14 EUR залежно від віку особи.

Бізнес

Іноземці, які планують імміграцію до Румунії задля відкриття та ведення бізнесу, можуть здійснити переїзд на підставі спеціалізованого дозволу, виданого Міністерством економіки, підприємництва та туризму (Ministerul Economiei, Antreprenoriatului si Turismului — MEAT). Цей спосіб легалізації перебування актуальний для акціонерів та їхніх партнерів, які виконують керівні або адміністративні обов’язки комерційної компанії. Для отримання посвідки на проживання для бізнес-імміграції знадобляться:

  • запит, що подається до Міністерства внутрішніх справ Румунії;
  • документ, який засвідчує перетин кордону (паспорт та/або проїзний документ, віза);
  • свідоцтво про реєстрацію комерційного товариства, судове рішення та установчий акт;
  • підтвердження наявності коштів на утримання (від 500 до 700 EUR на місяць залежно від статусу іноземця);
  • довідка (Certificat Constatator), видана Міністерством юстиції, що містить інформацію про статус акціонера, назву компанії, статутний капітал, адресу реєстрації тощо;
  • підтвердження права власності на приміщення, в якому розташовується офіс, та на житлову площу (оригінали та копії);
  • податкова декларація;
  • медичний сертифікат і довідка про соціальне страхування;
  • підтвердження сплачених зборів в розмірі 120 EUR та 52 EUR.

Для продовження права на проживання додатково знадобиться довідка, видана MEAT, яка засвідчує успішність комерційної діяльності відповідно до бізнес-плану. Також потрібно надати інформацію про економічні та фінансові показники компанії, кількість улаштованих на повний робочий день осіб. Документи необхідно перекласти на румунську мову й апостилювати.

Ільницький Вадим Леонідович
Потрібна допомога
міграційного юриста?
Міграційний юрист компанії Gromadyanstvo допоможе
з усіма аспектами імміграційного процесу: від подання
заявок на візи та громадянство до вирішення складних
правових питань.

Процедура отримання посвідки на тимчасове проживання на підставі комерційної діяльності складається з наступних етапів:

Крок 1
Отримання візи.
Подача необхідних документів здійснюється в консульській установі Румунії на території країни проживання. Запит розглядається не більш як 45 днів. Термін дії візи становить 90 діб.
Крок 2
Отримання посвідки на тимчасове проживання.
Після перетину румунського кордону та переїзду іноземець повинен отримати дозвіл на проживання, який видається в територіальних формуваннях Генеральної інспекції з питань імміграції (Inspectoratul General pentru Imigrari — IGI за місцем реєстрації. Документи необхідно подати мінімум за 30 днів до закінчення дії візи особисто або онлайн.
Крок 3
Продовження посвідки на тимчасове проживання.
Здійснення комерційної діяльності на території Румунії дозволяє продовжити право на перебування послідовно на рік. За умови інвестування від 500 000 EUR щорічно або створення щонайменше 50 робочих місць для повної зайнятості посвідка видається ще на 3 роки.
Крок 4
Отримання ППП (посвідки на постійне проживання).
Після п'яти років безперервного проживання на території країни можна претендувати на ППП. Подача заявки здійснюється в IGI. Інвестування на суму від 1 000 000 EUR або створення більш як 100 робочих місць дозволяє іноземцю отримати статус довгострокового резидента без дотримання умови щодо тривалості перебування.

Робота

Іноземці з країн, що не входять до складу ЄС чи ЄЕЗ, для імміграції з метою здійснення трудової діяльності на території Румунії повинні отримати до переїзду дозвіл на роботу або спеціальну посвідку на проживання. Працевлаштування відбувається за наступних умов:

  • відсутність судимості, несумісної з трудовою діяльністю;
  • неможливість роботодавцем знайти громадянина Румунії чи іншої держави-учасниці ЄС/ЄЕЗ, який би відповідав умовам професійної підготовки та мав належний досвід;
  • придатність за станом здоров’я (залежить від конкретної посади);
  • сплата роботодавцем усіх податкових зобов’язань перед державою;
  • потрапляння в річну квоту, затверджену урядом.

Дозвіл на роботу надається постійним робітникам, зокрема висококваліфікованим (Блакитна карта ЄС), а також стажерам. Крім того, в країні діє програма Au Pair, яка дозволяє приймальним сім’ям у Румунії найняти тимчасових робітників, що бажають покращити свої знання й мову в обмін на догляд за дітьми та/або домашню працю. Щоб отримати довгострокову візу для переїзду, яка надає право на працевлаштування, знадобляться:

  • дозвіл на роботу, виданий IGI, або довідка, яка дозволяє працевлаштування без нього;
  • медичний поліс, актуальний на весь час дії візи;
  • підтвердження наявності коштів не нижче рівня мінімальної заробітної плати (в 2024 році — близько 660 EUR на місяць) на весь період дозволу;
  • довідка про несудимість, видана органами влади країни постійного проживання.

Процедура отримання статусу на підставі робочої діяльності складається з наступних етапів:

Крок 1
Підписання трудового контракту.
Для працевлаштування необхідно пройти всі етапи співбесід та/або тестових завдань ще до переїзду (дистанційно). Обов'язковою умовою є вкладання офіційного трудового контракту з роботодавцем, що здійснює діяльність на території Румунії.
Крок 2
Отримання дозволу на роботу.
Заява про працевлаштування подається до будь-якого з територіальних формувань IGI роботодавцем. За подання документів сплачується збір (від 25 до 100 EUR залежно від категорії працівника). Запит розглядається протягом 30 днів від дати його реєстрації. Підставою для оформлення дозволу є заключений трудовий контракт.
Крок 3
Оформлення робочої візи.
Після позитивного рішення IGI роботодавець надсилає дозвіл працівникові, з яким останній запитує й отримує довгострокову візу в консульській установі Румунії на території країни постійного проживання. Розмір збору за оформлення документа становить 120 EUR. Віза видається на 90 днів.
Крок 4
Отримання посвідки на тимчасове проживання.
Після перетину румунського кордону необхідно оформити посвідку на проживання не більш як за 30 днів до закінчення терміну візи. Документ видається на період дії трудового контракту, але не більше ніж на 12 місяців для постійних робітників й на 2 роки для висококваліфікованих спеціалістів.
Крок 5
Продовження тимчасової посвідки на проживання.
Для подовження терміну дозволу на перебування необхідно надати актуальний трудовий договір та підтвердження рівня оплати праці (не нижче мінімального). Запит надсилається не пізніше як за 30 днів до закінчення дії попереднього документа. Дозвіл на роботу може бути продовжений на період від 1 до 5 років.

Після проживання в країні впродовж трьох років із посвідкою на тимчасове перебування у заявника буде можливість отримати ППП. Дозвіл видається на 5 років із можливістю подовження або оформлення румунського громадянства через натуралізацію.

Возз’єднання сім’ї

Переїзд до Румунії на підставі програми імміграції для возз’єднання сім’ї доступний членам родин румунських громадян, а також власникам наступних дозволів:

  • Блакитна карта ЄС;
  • посвідка на тимчасове проживання терміном від року;
  • дозвіл для виконання роботи за внутрішньокорпоративним переміщенням;
  • посвідка на довгострокове проживання.

Також підстава діє для власників тимчасового захисту та біженців. На возз’єднання сім’ї з особою, що проживає на території Румунії, можуть претендувати чоловік/дружина (або партнер), родичі першого ступеня, в тому числі діти до 21–26 років. Для отримання довгострокової візи необхідно надати до дипломатичного представництва:

  • запит до IGI;
  • медичну страховку, актуальну на весь період дії візи;
  • довідку про несудимість, видану органами влади в країні проживання іноземця.

Члени сім’ї громадянина Румунії надають засвідчене та апостильоване свідоцтво про шлюб або інші докази наявності стосунків. Довгострокова віза видається на 90 днів із можливістю перетинати кордон один або кілька разів.

Як іммігрувати в Румунію з України

Процес імміграції на підставі возз’єднання сім’ї складається з таких етапів:

Крок 1
Подача заявки на возз'єднання сім'ї.
Запит подається до територіального підрозділу IGI за місцем проживання спонсором-громадянином Румунії з наданням необхідних документів. Для схвалення знадобиться підтвердження фінансових можливостей для утримання членів сім'ї, включно з правом власності на житло, медичним страхуванням.
Крок 2
Отримання відповіді.
Заявка розглядається впродовж трьох місяців. Відповідь надсилається у письмовій формі спонсорові, який пересилає її в електронному вигляді членам сім'ї, що планують переїзд.
Крок 3
Оформлення візи.
Рішення, отримане від IGI, є підставою для видачі довгострокового дозволу. До консульської установи Румунії за місцем проживання необхідно звернутися не пізніше ніж за 60 днів із дати відповіді. Вартість візового збору становить 120 EUR.
Крок 4
Отримання посвідки на проживання.
Після в'їзду на територію країни необхідно отримати дозвіл на перебування, звернувшись до найближчого територіального підрозділу IGI. Документи потрібно подати особисто або онлайн не пізніше ніж за 30 днів до закінчення терміну дії візи. Список необхідних даних відрізняється залежно від статусу. Запит розглядається максимум 45 днів.
Крок 5
Продовження терміну проживання.
Посвідка подовжується індивідуально для кожного члена сім'ї на термін, на який було надано право перебувати в країні спонсорові. Члени родини громадянина Румунії можуть отримати статус на період до 5 років, а у майбутньому — оформити громадянство.

Навчання

Вік іноземців, що планують імміграцію до Румунії, щоби вступити до місцевої школи або вишу закладу, повинен становити від 12 до 19 років. Щоб скористатися даною підставою, необхідно отримати підтвердження прийняття до акредитованого закладу. Серед основних документів, які потрібні студентові для отримання візи:

  • підтвердження про прийняття до навчального закладу,
  • сплата за навчання (не менше року) або зобов’язання організації про відшкодування витрат;
  • дані, що свідчать про наявність коштів на утримання протягом усього терміну дії візи;
  • довідка про відсутність судимості;
  • медичне страхування;
  • згода батьків або опікунів щодо навчання дитини на території іншої країни (якщо заявник є неповнолітнім).

Процес переїзду на підставі навчання виглядає наступним чином:

Крок 1
Вступ до навчального закладу.
Заявку потрібно подавати дистанційно. За домовленості та потреби необхідно скласти іспит, прибувши до вишу або онлайн. Після подання заявки та прийняття до навчального закладу майбутній студент отримує підтвердження, видане Міністерством освіти Румунії.
Крок 2
Оформлення довгострокової візи.
Дозвіл на перетин кордону для подальшої імміграції видається за запитом іноземця на підставі підтвердження вступу до навчального закладу. Документи та запит на візу подаються особисто або онлайн в консульському представництві Румунії на території країни перебування з оплатою збору в розмірі 120 EUR. Розгляд заявки займає до 30 днів. Віза видається на 3 місяці.
Крок 3
Отримання посвідки на тимчасове проживання.
Після приїзду на територію Румунії необхідно звернутися до IGI для оформлення дозволу на перебування. Подання документів здійснюється онлайн або особисто не менше як за 30 днів до закінчення дії візи.
Крок 4
Продовження проживання.
Дозвіл на тимчасове проживання для студента чи стажера може бути продовжений на 6 місяців після закінчення курсу задля засвідчення документів чи розв'язання інших питань, які стосуються навчання. Також є можливість подати запит на дозвіл для пошуку роботи або створення бізнесу терміном на 9–12 місяців. Проте саме на підставі навчання не можна оформити ППП, потрібно працевлаштуватися або знайти іншу причину.

Ще однією підставою для імміграції та переїзду є здійснення науково-дослідної або професійної діяльності, що передбачає такі ж етапи, як і оформлення статусу для навчання. Єдина відмінність — право на тимчасове перебування може бути продовжено відповідно до договору, проте не більше ніж на 5 років. Після цього часу в іноземця є змога оформити ППП й громадянство у перспективі.

Інші цілі

Серед інших цілей для переїзду до Румунії, якими може скористатися іноземець для імміграції:

  • неоплачуване професійне навчання (за наявності угоди та підтвердження засобів для існування);
  • працевлаштування адміністратором комерційної компанії (за умови внесення організацією капіталу на суму від 50 000 EUR);
  • здійснення релігійної діяльності (за наявності дозволу від Державного секретаріату у справах релігій);
  • волонтерство для іноземців від 14 років (за умови заключення договору та оформлення поліса цивільного страхування);
  • тривале лікування (з зазначенням діагнозу та тривалості знаходження в державній/приватній медичній установі);
  • інша діяльність, що не суперечить румунським законам (за умови виправдання присутності на території країни).
Бажаєте стати громадянином ЄС?
Запишіться на консультацію та отримайте рекомендації
юриста для оформлення європейського паспорта

Основні етапи імміграції

Після вибору Румунії як країни для імміграції та визначення підстави для переїзду необхідно пройти кілька ключових етапів, найважливішим з яких є збір досьє. Деталі процедури описані в наступних розділах.

Оформлення візи

Для переїзду до Румунії знадобиться віза типу D, що дозволяє імміграцію. Документ дозволяє перетинати кордон один або кілька разів. Заявку можна подати онлайн за допомогою сервісу Міністерства закордонних справ мінімум за 2 тижні до запланованої подорожі, але не пізніше ніж за 3 місця до цієї дати. Додані до заповненої анкети документи необхідно особисто надати в консульську установу Румунії на території країни перебування.

Склад досьє відрізняється залежно від підстави для переїзду, проте обов’язково містить закордонний паспорт, свідоцтва про народження та шлюб (за наявності), медичний поліс, довідку про несудимість, дані, що підтверджують фінансовий стан. Документи, видані не в Румунії, повинні бути перекладені на офіційну мову країни й апостильовані. Висновок щодо схвалення чи відмови надається протягом 45 днів.

Отримання посвідки на тимчасове проживання

Після переїзду до Румунії іноземець має отримати дозвіл на тимчасове перебування та подальшу імміграцію, звернувшись до Генеральної інспекції Міністерства внутрішніх справ. Після прибуття в країну необхідно оформити довідку про належний стан здоров’я та зареєструватися у сімейного лікаря. Документи для оформлення посвідки необхідно подати мінімум за 30 днів до закінчення дії візи. Заявка розглядається протягом 30–45 діб. Вартість консульського збору становить 120 EUR. Посвідка на тимчасове проживання може бути продовжена на термін від 1 до 5 років залежно від підстави для переїзду.

Отримання ППП

Дозвіл на довгострокове проживання з метою імміграції видається на 5 років (для членів сім’ї громадянина Румунії — на 10 років). Для отримання ППП необхідно знаходитись на території країни протягом 5 років, а період відсутності може складати менш як 6 місяців поспіль і не перевищувати 10 місяців загалом.

Заявка про надання права на довгострокове проживання розглядається 6–9 місяців. Після отримання позитивного рішення необхідно подати всі документи до IGI за місцем реєстрації запиту. У разі відмови особа отримує обґрунтоване рішення протягом 15 днів. Результат можна оскаржити в апеляційному суді Бухареста протягом місяця.

Оформлення громадянства

Після переїзду через 8 років (або 5 для дружини/чоловіка громадянина держави) легального проживання на території Румунії в іноземця за дотримання умов імміграції отримати громадянство. Ці терміни скорочуються вдвічі, якщо заявник є громадянином країни ЄС, має статус біженця або інвестував більш як 1 000 000 EUR. Для набуття громадянства необхідно знати румунську мову на належному рівні та довести лояльність і відсутність загрози національній безпеці.

Отримання офіційного статусу після переїзду шляхом натуралізації — важкий та довгий процес, який потребує актуального знання законодавчої бази. Однак для іноземців, зокрема для українців, є можливість отримати статус набагато швидше (за термін від року) й користуватися всіма перевагами життя в європейській країні. Щоб гарантовано швидко отримати румунський паспорт, варто залучитися підтримкою кваліфікованих юристів компанії Gromadyanstvo. Міграційні спеціалісти знають всі тонкощі процесу — від збору повного досьє до оформлення документів.

Причини відмов

Міністерство внутрішніх справ Румунії надає повний перелік причин, через які іноземці можуть отримати відмову в імміграції на етапах оформлення посвідки для проживання. Наприклад, документ не видається (за наявності — анулюється) у разі виявлення неправдивої чи неактуальної інформації, невідповідності підставі перебування або у випадках, коли особа становить загрозу національній безпеці. Поширеними причинами відмови є неправильно заповнені запити, помилки в апостильованих документах, відсутність доказів мети перебування чи фінансового стану.

Щоб уникнути помилок під час оформлення документів Румунії, зверніться до міграційних спеціалістів компанії Gromadyanstvo, які мають великий досвід й відповідну кваліфікацію. Професіонали допоможуть з вибором підстави для імміграції, підготовкою та поданням досьє, а також отриманням статусу.

Рівень життя у Румунії

Однією з переваг імміграції є розмір середньої заробітної плати в Румунії, що на початок 2024 року становив близько 1600 EUR. Найвищі показники оплати праці спостерігаються у сфері інформаційних технологій, складаючи в середньому приблизно 2250 EUR. За рівнем життя Румунія випереджує більшість пострадянських країн та займає 45-е місце серед усіх країн світу. Рівень безробіття в країні в кінці 2023-го становив 5,4 %, що є найнижчим показником з 1998 року. Цей показник свідчить про економічну стабільність, на яку можуть розраховувати іммігранти.

Румунська система охорони здоров’я базується на централізованому соціальному страхуванні, яке покриває більшу частину послуг, подібно до Франції або Німеччини. Країна у порівнянні з іншими членами ЄС пропонує одні з найнижчих витрат на медицину. У великих містах також достатньо розвинена система громадського транспорту, хоча дещо відчувається нестача залізничного сполучення. Ці недоліки компенсуються невисокими витратами на життя (до 600 EUR на особу за місяць) та лояльною політикою уряду щодо іммігрантів.

Щоб здійснити переїзд до Румунії чи іншої країни ЄС в якості громадянина та мінімізувати труднощі під час легалізації перебування, варто звернутися за консультацією до кваліфікованих юристів компанії Gromadyanstvo. Допомога фахівців — це найлегший шлях для імміграції в Європу!

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не буде оприлюднена.

Обов’язкові поля позначені *

Даю згоду на збір і обробку моїх персональних даних.
Політика конфіденційності.

Статті по темі:
В’їзд до Польщі: правила перетину польського кордону в 2024 році В’їзд до Польщі: правила перетину польського кордону в 2024 році

Що потрібно для перетину кордону Польщі. Чи потрібні українцям віза та закордонний паспорт. Проходження прикордонного контролю: документи, що не можна ввозити в Польщу.

14.11.2024 / Вадим Ільницький
Імміграція в Угорщину з України: все про переїзд Імміграція в Угорщину з України: все про переїзд

Хто та на яких підставах може переїхати жити в Угорщину. Які документи потрібні для отримання ПМП та як виглядає процедура переїзду. Підготовка документів, запит ВНП та адаптація.

11.11.2024 / Вадим Ільницький
Як отримати громадянство Угорщини Як отримати громадянство Угорщини

Хто та на яких підставах може отримати громадянство Угорщини. Які документи потрібні для отримання угорського громадянства та паспорта та як виглядає процедура. Чи можна українцям мати подвійне громадянство України та Угорщини.

09.11.2024 / Вадим Ільницький
Тимчасовий захист в Угорщині для українців Тимчасовий захист в Угорщині для українців

Який статус надає в Угорщині для біженців з України. Як отримати тимчасовий чи додатковий захист. Порядок надання статусу біженця для українців та його продовження. Плюси і мінуси статусу тимчасового захисту та біженця.

07.11.2024 / Вадим Ільницький
Нерухомість в Європі: де та як купити вигідно Нерухомість в Європі: де та як купити вигідно

Ціни на нерухомість в Європі. Де найдешевше житло та найдорожча нерухомість. Як правильно купувати нерухомість та в яких країнах можна купити житло вигідно.

04.11.2024 / Вадим Ільницький
Як отримати громадянство Кіпру Як отримати громадянство Кіпру

Хто та на яких підставах може отримати громадянство Кіпру. Які документи потрібні для отримання кіпрського громадянства та паспорта та як виглядає процедура. Чи можна українцям мати подвійне громадянство України та Кіпру.

31.10.2024 / Вадим Ільницький

Отримайте професійну допомогу при імміграції до ЄС

Заповніть заявку, та отримайте безкоштовну
консультацію по програмам імміграції вже зараз